Pakistan, Karachi

کراچی_پاکستان/ 14 الی 16 اردیبهشت ماه 1403

دربــاره ی نمایشگــــاه

نـــوزدهمیــــــن نمایشگـــاه بیــن المللــی صنعت ساختمـــــان ومعمــاری پاکستـــــــــان ( IAPEX 2024)، از 14 الــــی 16 اردیبــــهشت مــــاه 1403 در محل نمایشگــــاه های بین المللی کراچی برگزار خواهد شد. این رویداد، شامل نمایشگــــاه تخصصی ســــه روزه بــــا محـــوریت معمـــــاری وســـــاختمـــان، جلســات تخصصی با انجمن معمــــــاری، نشست های B2B، کارگاه ها ودوره های آموزشی با اساتیـــد بومی و بین المللـــی خواهــــد بــــود.

به دنبال برگزاری نمایشگاه‌های موفق IAPEX طی ســال‌هـــای گذشتـــه، کنفـــــرانس بین المللی معماری بطور همزمان با نمایشگـــــاه با حضور تولیدکنندگــان، مهندسین، فعالان اقتصادی و بازرگانان برجسته و با ارائه معماران و متخصصین اهل فن برگزار خواهد شد.

چــــرا نمایشگــــاه؟

این رویداد میزبان تولیدکنندگان مطرح منطقه در حوزه های مصالح ساختمانی سنتی و نو (فناورانه)، سازه های ثابت و متحرک، سازه های سبک، دکوراسیون داخلی، نما، مبلمان، تاسیسات و اتصالات، نور و روشنایی و بسیاری دیگر از محصولات ساختمانی خواهد بود.
همزمان با نمایشگاه و در سالن محل برگزاری، فروم انجمن معماری پاکستان برگزار خواهد شد که در آن معماران برجسته منطقه آثار خود را ارائه خواهند کرد.مشارکت کنندگان در نمایشگاه به این فروم نیز دعوت هستند و میتوانند در آن شرکت کنند. این فروم نیز میزبان بزرگان معماری پاکستان و منطقه خواهد بود و حضور در آن به شدت توصیه میگردد.

طی روزهای برگزاری رویداد میتوانید تحقیقات بازار کاملی را برای درک واقعی از چشم انداز تجاری فعلی و پیش بینی آینده بازار پاکستان برای محصول و خدمت خود انجام دهید. فرصتی برای رصد روند بازار، رفتار مصرف کننده و چشم انداز رقابتی در صنعت ساختمان و معماری پاکستان که با حضور بزرگان این حوزه محقق میگردد. همچنین فرصت ملاقات با چهره های کلیدی و تصمیم گیرندگان بخش خصوصی و دولتی نیز بوجود خواهد آمد مذاکره و ملاقات با کارشناسان بومی حوزه ساختمان و معماری، علاوه بر به روزاوری اطلاعات شما در مورد بازار پاکستان، به ایجاد ارتباطات نو و مفیدی نیز منجر خواهد شد. اگر هدف شما ایجاد یک پایگاه تجاری تولیدی در پاکستان است با مشارکت در این نمایشگاه میتوانید شرکای بالقوه و دارای پتانسیل را شناسایی و با آنها مذاکره کنید.

حــــوزه فعـــالیت مشارکت کنندگان

تجهیزات حمام و سرویس بهداشتی
سیستم‌های ایمنی و امنیتی​
مصالح ساختمانی
کفپوش و پارکت
لوازم بهداشتی و حمام
سیمان و محصولات مبتنی بر سیمان
تجهیزات نظافت ساختمان
سیستم های خورشیدی و حرارتی
محصولات بتنی
مواد شیمیایی ساختمانی
فولاد و بتن
در، پنجره، قفل و یراق آلات
انواع جک و کمپرسور
محصولات مبتنی بر فولاد
محصولات الکتریکی، نور، چراغ و روشنایی
آسانسور و پله برقی​ و صنایع وابسته به ساختمان
چوب و کفپوش
کاشی و سرامیک
دکوراسیون داخلی، مبلمان و یراق آلات
جکوزی و وان حمام
عایق های صوتی، حرارتی
تجهیزات محوطه سازی و فضای باز
تجهیزات آشپزخانه
روشنایی و نورپردازی
انواع سنگ نما
کاغذ دیواری و دیوارپوش
رنگ و رزین
مولدهای برق
تجهیزات احداث و نگهداری جاده
روکش سقف و دیوار

هزینه مشارکت

بدون سازه نمایشگاهی

تعرفه واگذاری هرمترمربع بدون سازه نمایشگاهی ۲۷۵ دلارآمریکایی مباشد.(حداقل ۹ مترمربع)

غرفه با سازه استاندارد

تعرفه واگذاری هرمترمربع غرفه باسازه و تجهیزات نمایگشاهی ۲۹۰دلارآمریکایی می باشد.(حداقل ۹ مترمربع)
سازه و تجهیزات نمایشگاهی شامل: دیواره های اکتانورم، یک عدد میز اطلاعات، دو عدد صندلی، دو عدد لامپ ۱۰۰ وات، کتیبه سر درب غرفه، موکت کف و غرفه، یک عدد پریز برق تک فاز
EnglishTurkeyIraqPakistanAfghanistanIran